Vårvind 8/1 2012

Jag har inte kunnat ha datan fören nu så hoppas att ni inte dödar mig för dåligt uppdatering..


Jag har tagit bilder idag, outit bild bla. men jag är så fruktansvärt trött att jag inte orkar ladda över dom nu, så ni får helt enkelt se dom i morgon.

Idag "hoppade" jag med vårvind, ungefär 40 cm så vet inte om man ska kalla det hoppning precis. Hon var helt grymt pigg trots att hon samtidigt tyckte det var lite "läskigt" eftersom att hon inte hoppat på måååånga år. I början tyckte hon inte om det alls, hon var jätte osäker och tyckte inte alls det var skoj. Men jag fortsatte hoppa, men var väldigt noga med mycket eftergift och sedan massor av klappar och beröm. Haha, då började hon förstå det roliga med hoppningen och hon rusa som en dåre och skulle hoppa precis allt som kom i hennes åsyn, jag som är hopprädd, hehe..

Det var i alla fall riktigt kul, trots att jag var lite smårädd i räserfarten, efter ett tag kunde hon varken trava eller skritta. Fina Vårvind, jag får verkligen ta upp hoppningen oftare.

det blev tyvärr ingen videoblogg då det kan bli mörkt innan jag kom iväg.. Känns riktigt surt för jag hade tänkt filma hoppningen också, men så gick det ju med det. Jag ska fixa en snart, jag lovar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0