Underbara Puff Sommaren 2010.

Jag tror att de flesta som läser denna blogg vet vem Wincent är?
Den lilla D ponnyn jag red förut som jag hade i tre år?

Jag hittade i alla fall några gamla bilder på honom här om dagen och tänkte att ni skulle få se våran utveckling i bild.


April 2010. (Minns att jag var ruskigt näjd med bilden men ser jag den i nuläget ser det inte alls bra ut.. )





Sommaren 2010. (var sjukt nöjd äver dessa bilder med, trots att han inte har någon energi alls i bakbenen.)




Februari 2011 började jag äntligen få "kontrol" över bakdelen och han började i stället trampa under sig och "gå på bakbena" istället för att gå på bogarna. Han var något enormt fin, och det var här vi verkligen lärde känna varandra till 110%. Älskade underbara Wincent, fyf*an vad jag saknar vår tid..

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Amanda

lilla wincent, dom sista bilderna är riktigt fina! :D

2012-01-07 @ 22:22:25
Postat av: Rebecka

Bra utveckling, man ser verkligen att han sätter sig på bakbenen mer och mer med tiden :)

2012-01-07 @ 22:29:02
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0