Bildminnen del 1#

Alla har vi väl mängder av bildminnen? Minnen som påminner oss om något speciellt, bilder som påminner och får en att längta tillbaks.

Jag tänkte dela med mig lite utav mina bildminnen, vissa betyder mer än andra - men de minnen som sitter djupast i hjärtat är faktiskt alla de med wincent... Och så kommer det nog alltid vara, jag tror att han alltid kommer vara speciell, något mer än bara en häst. Han var en utav mina absolut bästa vänner... Jag tror de flesta varit med om att förlora sin bästa vän någon gång, att säga att det inte gör ont är att ljuga. För det gör ont, ondare än något annat.

Jo, så är det, det gör ont att se sin bästa vän försvinna längre och längre bort - även om det är häst, hund eller människa, det kommer alltid göra ont.

därför lever jag efter mina 3 citat som jag någon dag kommer tatuera in på kroppen och det har jag planerat att göra länge. Men vem vet, kanske något utav citaten hjälper er under era svåra tider också?

What doesn't kill you makes you stronger (Den gammla hedliga.)

Don't cry because it's over, smile bacause it happened

Tiden läker inga sår, den lär oss bara att leva med dem

Denna dagen kommer leva med mig länge:










fina Wincent, när gick allting snett?


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Underbar dag! <3

2012-01-15 @ 18:50:43
URL: http://faallenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0