Om jag fick välja hade jag köpt...

Åh, jag är ganska sur just nu. Jag hade med mig kameran idag och var duktig och gjorde en videoblogg när jag red. Men nått måste ju gå fel så när jag kommer hem inser jag att ljudet är jätte lågt och ni kommer knappt höra något!? Riktigt störande måste jag säga.

Tittade runt lite på hastnet så kom jag på att jag kanske kan göra så att jag väljer en häst utav varje storlek. Alltså A, B, C, D och stor häst. Så här kommer bilder på de hästar jag hade valt:


A ponny. Behöver jag ens säga något? Får man verkligen vara så sjukt söt?!


Kunde inte bestämma mig så de fick bli två. Båda två är sjukt söta fall ni frågar mig.


Blev kär i båda två. Riktigt fina!

Enligt mig så är båda ponnyerna helt mega fina. I'm in love.

Stor häst. Har alltid älskat denna färgen så när jag såg denna var jag ju bara tvungen.


(när jag valde hästar tittade jag inte på ålder, inriktning, ras eller något. Jag tog de hästarna jag tyckte var finast. Så det är inte så att jag suttit och varlt efter temperamentet ellr något utan just detta handlade om utseendet.)


Fast jag har redan hittat min stjärna.
Eran dröm, min verklighet. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0