trevlig dag (yy'

Hejsan hoppsan alla bloggläsare.
fyyyyyyyfan vad jag är deppig! Imon är det sista dagen på praon :((
kan inte beskriva hur sjukt kul det har varit och hur grymt mycket jag kommer sakna
alla hundar, speciellt Budda. Aja, det är så det är här i livet...

Just nu sitter jag iallafall och börsöker ladda ner The horse whisperer, tycker den verkar otroligt bra och söt, så den ska ses, dock går det ganska segt för tillfället med nerladdningen. suck. alltid ska det vara något problem. Idag fick iallafall Wincent ha vilodag så jag passade på att mysa en massa med han. Han var faktiskt riktigt mysig och höll mig gärna sällskap. Hahahaa, Wincent har typ fått en vana så när jag gett honom godis och han vill ha mer, så tar han framhoven/benet och försöker träffa mig så jag ska förstå att jag glömt något, som om någon petar än på axeln. Kanske inte jätte bra vana men ack vad söt han är!

nej, nu ska jag försöka fixa filmen och sedan måla en bild på stall sörgården (stallet wincent står i.)
kommer förmodligen två inlägg till, annars kommer det andra i morgon.



(bild i repris..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0