Gårdagens ridpass.

Okej, nu har jag fått lite bloggtips och ni verkar vilja läsa om outfits?
Så då tänkte jag att jag tänkte fixa både fula och snygga outfits som jag skulle kunna tänka mig att ha och inte ha. Ni vill även ha lite mer detaljer när vi skriver om våra ridpass så det ska jag försöka fixa så att ni blir nöjda. Om ni fortfarande vill tycka till så är det bara att lämna en kommentar. Jag tar åt mig precis allt det ni skriver för att göra bloggen + mina inlägg ännu bätte.

Av någon anledning glömde jag skriva om gårdagensridpass?
Så det tänkte jag göra nu istället. Jag och Wincent rep dressyr i paddocken igår tillsammans med Parya och Wictor. Jag visste att det var en dålig idé redan från början eftersom att wincent är ganska speciell nu under tiden som han fäller päls och våren är på väg och sånt. Men jag trotsade det hela och gick till paddocken ändå och det gick riktigt dåligt. Wincent koncentrerade sig på allt utan just mig och jag blev sådär måttligt irriterad vilket resulterar i katastrof. Men Wincent var stel och jobbig i båda varven så jag bestämde mig för att istället få honom lite mjukare. Jobbade mycket volter och åttvolter. Körde även lite tempoväxlingar och galoppfattningar. Så i slutet var han i alla fall lite mjukare även fast jag egentligen vill ha han ganska mycket mjukare. Aja, det kan inte alltid gå bra.

Nu ska jag i alla fall sätta mig och leta efter snygga och fula outfits så att ni får lite roligt att läsa.
tack igen för alla tipsen!


radom bild bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0