Dagens ridpass - Wincent.

Idag red jag och Wincent ut med Parya och Wictor. Parya beslutade sig för att rida barbacka men jag tog sadeln. Vi red iallafall runt sporred två varv idag och det var oroligt varmt! Haha, Wincent blir ganska lätt varm så han vart ganska svettig. Skönt att man inte behöver ha ridtäcke iallafall. Är så sjukt trött på alla 100 täcken som ska på hela tiden. Och det är ju inte precis så at hästen tycker om att ha täcken utan dom tycker ju att det är skönast utan. Så nu är våren välkommen och sommarpälsen också.

Fotade även lilla Wincent lite från hästryggen och han tycker om att vara med på kort när jag sitter på, haha lilla skrutten.








(dumma mig som inte har hjälm men jag skull bara se fall han kunde hov när jag sitter på honom.)


Kommentarer
Postat av: Adina

Härligt med uteritt! Söt Wincent men dum Lisa som sitter utan hjälm :)

2011-03-13 @ 20:23:20
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: marinathereséfransson

sv: Eller hur, låten är ju hur gullig som helst, hade förväntat mig lika gullig video :(

2011-03-14 @ 13:59:19
URL: http://baramarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0