börjar blogga, IGEN !

Nuuuuuuuu ni , har jag och Sofia bestämt för att starta upp bloggen och det blir lite på prov nu under sommaren,
så vi får se om vi fortsätter till hösten, men nu drar vi igång iaf !
Känns väldigt kul, har längtat efter att blogga, och nu när det är sommar har man mer tid och lust, + att bilderna
blir finare, haha. Men jag hoppas att alla vill följa våran blogg lika troget som ni gjorde sist när vi hade bloggen..


Det har faktiskt inte hänt så mycket för mig och Wincent, förutom att han har fått en ny dressyrsadel ( :D:D:D:D:D)
och att han var gaaaaaaaalet fin ett tag men nu är han skit jobbig i dressyren. Han spelar rädd för alltalltallt,
han låtsas bli rädd av att bara en fågel sitter i ett träd brevid paddocken , moget wincent ? Men annars är han bäst,
som vanligt och allt rullar på. Vi myser oh gör det bästa av tiden... Något tråkigare är dock att Wictor (paryas medryttarhäst) blivit såld ... Så det är just nu vääääldigt tomt i stallet , måste jag medge. Men något som är lite bättre är att Parya provridit en ny häst i stallet som heter Smilla och dom passar AMAZING bra ihop.. 

jag bjuder på lite bilder bara för att , det kommer roligare inlägg imorn' ;)













Söt Sony & Wincent , bilder från igår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0