Vårvind x1

Idag red jag som sagt Vårvind för första gången och det gick la helt okej.
Skrittade henne i paddocken, jobbade lite med henne och sådant. Blev ju somsagt bara skritt typ efersom att
hon nyss varit sjuk och är inte helt återställd. Helt ärligt, hon ser ut som fan i kroppen! Inga muskler, asså inte
en enda muskel på ett enda ställa, magen är stor som en tunna och hänger. Asså herregud, detta kommer inte
bli lätt, men kul kommer det bli. Kändes tomt i stallet utan puff, jag saknar honom!

jag ska passa Vårvind nu under helgen så då ska jag verkligen se till att fota henne så ni får se. :)


älskade.

/lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är han inte ens kvar i stallet?

2011-07-28 @ 23:17:14
Postat av: Rebecka

Gud så gullig bild! :)

2011-07-30 @ 10:49:53
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: theea ottosson

Vad heter den ponnyn ? :)

2011-12-19 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0