Sjöstjärnans ridläger 2011 - Bengaaaaaaan <3

ÅHHHHHHHHHH, ni anar inte hur sjukt mycket jag vill tillbaks till sjöstjärnan.
Asså fyfan vad kul vi hade, ord kan inte beskriva hur fett awesome det var!
Och jag har hittat hästen, den där perfekta hästen som jag vill ha. Han heter Bently och är helt underbar,
han är precis den typen av häst jag trivs och tycker om, inte rejser häst men kan minsann få ganska bra fart om
man vill. HAn är så himla fin, värsta fina genomgående bläsen, ganska jämn och sen 4 vita strumpor och lite
som Briar i färgen. Gaaah, jag älskar't. Förmodligen så ska mamma ringa henning någon dag snarast så ska jag
få ställa mig på kö för att får hyra Bengan, som jag började kalla honom vilket ledde till att alla kalla honom det,
haha. Fast han kallades även hästis ( Också mitt smeknamn.)

Okej, väldigt jobbig text mpte jag säga, förlåt.

Imorgon ska jag i alla fall åka upp och förmodligen rida vårvind lite, men mer om det i morgon för nu orkar jag inte skriva mer för allt blir bara rörigt !? Det typ degar sig i huvudet på mig...

Men bilder från bästa sjöstjärnan ska ni i alla fall få!

Fina Bently.

Hade cp inställning så ljuset blev skevt? Men han var fett söt på bilden.

Älskar bilden!

haha, jag och elvira körde vattenkrig och jag blev ganska ägd...

Stugan bi bodde i hette solen och vi vann förövrigt stora stugstädig så vi har ett diplom hängande i stugan!

staffethoppningen som mitt lag vann !

Lisa kör voltige. (jag suger kunde inte komma upp själv eller något typ?..)

Fever & Anna

Linus & Saga

Elvira & Lelle

Boccacio & Linda

Zefyros & Ellen

Erk & Sonja

Fredrika & Billy

sötnöt bently.

Bengan's ass på avslutningsdagen ;)

Några från våran ridgrupp "Apelsinerna"

Ahh, här får ni lite bilder när lisa hoppar och det tillhör inte det vanliga så njuuut. Och jag vet att jag suger.

 

 

 

Älskade finaste häst

HAHA, jag var så dålig så jag fick sitta... Men jag kan ju säga att efter detta så stod amanda (en ledare) upp bakom mig och efter det stod jag upp bakom henne. ! Och att vi gjorde det i halt behöver vi ju inte erkänna ;)

Och nina, hon till höger på bilden (hon va ledare.) tvingade mig, elvira och parya att städa

toaletterna bara för att vi prata under solnedgångsritten och det får man inte... FÖrst tvingade hon oss att hoppa av hästarna så att vi fick gå resten av vägen, och ritten var ungefär 1 timma och vi red kanske 15 minuter? Och bara för att vi fortsatte prata när vi gick så fick vi städa toaletterna och jag personligen blev den som fick stå med toalett borsten och toalettmedel och skrubba bajsrännor... Mums. Elvira fick ta handfaten och parya golvet och duscharna. Sen fick jg även tömma bindsoptunnorna och det var ju völdigt mysigt eftersom att folk inte virar in sina använda B L O D I G A bindor i papper utan låter dom ligga helt öppet så att det luktar gammal äcklig och röten mens... Och tror ni inte att just den äckliga blodiga bindan hamnar på golvet vilket betyder att jag måste sopa upp den.. Asså fyfan vad äckligt, drömmer fortfarande mardrömmar..

men kul hade vi iaf, även om det var ganska äckligt, HAHA !

 

Sen fuskade vi även på en tävling kallad superstar så vi vann hela skiten och ledarna kom inte på oss, HAHAHA.

 

Sjöis 2011 asså, fy fan vad kul!


Kommentarer
Postat av: fredrika

Sjöis 2011, fyfan vad grymt.

skulle vara gryyyymt kul om du fick hyra Bengan, ni är verkligen perfekta tsm! :D <3

2011-07-27 @ 23:33:42
URL: http://fredrikaasplund.blogg.se/
Postat av: Malin

åh linus <3

2011-08-15 @ 21:12:11
URL: http://sjoisponny.blogg.se/
Postat av: tova :)

Fin blogg,jag ska kanske åka dit till sommaren 2012 äre bra där?:)

2011-10-15 @ 09:57:56
Postat av: Bently lover

Fin blogg. Jag verkligen älskar Bently också! Han är helt underbar. Sockersöt. Älsklingen är så gosig och underbar. Skulle kunnat ge vad som helst för honom. Bebis. Ni är verkligen fina tsm (: hade honom 2010 och 2011 hoppas jag får honom 2012 också :D

2012-02-13 @ 00:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0