inlägg om i princip ingenting.

Herre gud, jag känner mig ganska stressad nu för tillfället.
Jag åker ju som sagt till sjöstjärnans ridläger på lördag och är där till lördagen veckan efter. Men asså alla dessa dagar innan är så himla fullspackade. Idag ska fredrika hem vid halv 3, sen efter det bär det snabbt av hem och sedan till Elvira som ska ha middag för hon fyller år idag. I morgon ska jag först titta på Harry töntsson och dödsrelikerna del 2 och sedan sova hos elvira. På fredag ska jag först till Wincent, SEN kan jag börja packa. Ah, ni ser ju, Jag har ganska mycket att tänka på oh lite stressigt så jag hoppas ni har lite förståelse fall uppdateringen inte är 100 % bra från min sida nu under dessa dagarna, men förmodligen kommer jag uppdatera lite smått från sjöstjärnan från Paryas iphone för hon är bäst! Jag försöker göra det bästa av situaion, men det är som det är.
Det kommer inlägg lite då och då, jag jobbar på det.



GRATTIS FINASTE ELVIRA ! <3

/ Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0