ska det vara en rubrik här?

måste säga att det är grymt kul att ni frågar så många frågor till frågestunden !
HISS PÅ ER ! :D

Eftersom att Wincent ska skos på torsdag så var anette snäll och fixar åt
honom så jag är hästledig då. ganska skönt för då får jag mer tid att plugga.
inte då för att jag vill vara hos wincent... Men man måste ju sköta skolan....

Iaf, tänkte återkomma lite senare med ett inlägg som kallas "Om jag vore rik."
Asså med andra ord kommer jag visa allla dom sakerna jag skulle köpt om jag var rik.
Man kan aldrig dagdrömma för mkt. Jag älskar det iaf...
hehe..
men nu ska jag iaf leta runt på saker jag vill ha sen så återkommer jag.


(bild från förra vintern (: .... )

tjaaaaaaaaaaoooo
// LISAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0