Sony.

Idag red jag så Sony för första gången.
eller ah , jag har ridit honom en gång förut också men det var en liten stund
i paddocken.
Att rida Sony var stor skillnad än att rida Wincent. Men måste erkänna
att Sony också var grymt mysig att rida!
Kommer bli kul att rida han dom två veckorna jag passar hästarna faktiskt.
Kommer bli kul att "lära känna" han lite bättre (:

Bjuder på lite Sony bilder så ni får se vem denna sötsak är.
nyfiknare häst får man leta efter, tro mig.





jag tycker iaf att han är otroligt charmig!

senare kommer ett inlägg på hur det såg ut när jag red förr i tiden.
hehe (aa
/// LiSafiSa


Kommentarer
Postat av: Lola

Va roligt att du ska passa häst! hade också velat göra det ::PP

2011-01-16 @ 19:35:11
Postat av: Anna

Haha, när jag var i det stallet (när hillevi stog i det stallet)

så kandes deet som om Sony var MYCKET högre. haha

2011-01-16 @ 21:51:23
URL: http://ponnygaloppen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0