söndag...



hade pecis suttit och skrivet ett inlägg men så kommer svea och
ska försöka hjälpa mig och hon lyckades radera hela. tack svea!

Gud va grymma ni blivit på att kommentera :D
riktigt kul måste jag säga !(yy
Det blir så sjukt mycket roligare att blogga när ni kommentrar.!

Red iaf sony idag för andra gången. 
Det gick bra tkr jag allt (: 
stackars sony hade wincent med sig som är seg, och sen vårvind som är pigg
så han fick lite beslutånget om han skulle vänta på wincent elle sprina ikapp vårvind 
hahha han e så gullig!

men det är klart att vi kan ha en frågestund fall ni villdet :D
men det är inte kul om ni inte kommenterar MAAAASSSA frågor :oo
jag och sofia ska prata lite om det så återkommer vi.
Ni märker ju när ´det kommer upp ;)

Senare kommer även ett inl'ägg om ponnyn Hubert ( hubbe )
som har betytt otroligt mkt för mig...


/ lisaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0