ja hatar rubriker !

Eftersom att jag inte hade någon häst idag eftersom att jag bara har wincent torsdagar, fredagar, söndagar och varannan onsdag så ägnade ja den första delen i sängen. Dock vaknade ja ganska tidigt, runt kvart över 11 av en jobbig katt som skulle bita mig i tårna och klösa mina knän så nu har jag ett långt rivmärke där. Tack Svea , tack så mkt. Sen så åkte ja till hööks eftersom att jag skulle köpa ett mörkblått schabrak till Wincent som matchar mina mörkblåa lindor soom ja köpte här om dagen. Fan va snygg han kmr bli sen när han får sin nya sadel , om de nu blir nån :D han kmr ha mörkblått schabrak (bilder finns längre ner.) med silvrig grej , kmr inte på namnet nu bara för de >.< och mörkblåa lindor i samma färg som schabraket, sen mitt aap snygga lackade träns och mitt smexiga pannband och sen dressyrsadel. Fyfan ! kan bara se de framför mig. Jag längtar otroligt ! + att han ska ha muskler och snygg form. Måste verkligen träna på att få med bakkärran lite bättre för den är han jätte dålig på att använda. + att han iblan får en tändens att släpa hovarna istället för att lyfta. Inte bra wincent , inte bra ! Men just de ja, tyvärr fanns inte schabraket inne just nu men dom sa att de skulle komma antingen vecka 1 elr 2 så snart kmr de och då ska ja slå till ! mohahah ;)
men iaf , här kmr bilderna :D



han kmr bli snygg. tro mej ;)
jaja , hadé bra , kram på er :D
Liiiiiiiiiiiisaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0