bajs är bra för magen :D

förlååååååååt för dåligt bloggande men jag har haft dåligt med tid dom
senaste dagarna. I onsdags fyllde jag år och fick tandställning, räls.
Så ka säga att det gör G A N S K A (jätte.) ont och ömmar förfälrlgt mkt
vilket gör att jag måste äta alvedon. Sen så har jg wincent. Han tar sin tid.
Sen så går jag i något så kallat skolan vilket gör att jag får läxor och skt ;)

idag skrittade iaf jag och parya ut.
FAAAN PÅ VINTERN OCH IS !!!!
Går ju typ inte att rida och det gör mej sååå sur och frustrerad...
ja VILL rida dressyr och träna. fan.

och jag håller med sofia faktiskt..
FÖRFAN GRUSA VÄGARNA BÄTTRE!
jag är för ung för att dö :(

Wincent va mysig idag iaf och åt bajs i hagen,
mums. Kanske borde prova det, HAHA ;')

nu ska ja iaf lägga mej och se på någo disney film för ja älskar dom..
man kan ALDRIG bli för gammal för disney. Me love!

aja , kram på er.
Imon ska jag ha kalas men det kmr inlägg iaf så oroa er inte :D


söthest <3

// LIIIIIIIISAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0