baaaaajsheeeest <3.

Ledsen att det inte blev något inlägg igår men jag somna xD
HAHAHAHAHA, typhalv 11 ?

ååååh idagska förmodligen jag och mamma hämta våran data som varit på lagning
och då kan jag langa över mina typ 1000-2000 bilder som jg har på den ! :D

så just nu har jag typ rensat hela datan så den är helt tom så jag har inte 1 enda bild.
och hur roligt blir inläggetdå lixom``??
inte alls!

igår red iaf jag, wincent och parya, wictor ut med evelina och storm och linda oc smari (:
wincent vaa hyper för att heta wincent ! :ooo
söt ponny trippa på för allt han var värd ! :D
och wincent gillar smari, fast ibland vill han nafsa lte, hehe (aaa

senare kmr ett inlägg om höööks produkter som är härmade efter
äkta märken. så håll utik (:



bildrepris ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0