Mina mål inom ridningen.

Jag har just nu en hel del mål som jag ska se till att uppnå förr eller senare. Jag tycker personligen att det är grymt kul med mål och destu fler destu bättre. Det är alltid kull att ha något att öva på lite extra och när man senare lyckats uppnå ett mål så har man många kvar! Jag tycker om att förbättras till det bättre och sedan kunna titta tillbaks och verkligen se skillnad. Haha, när jag tittar tillbaks skrattar jag även åt många bilder! Tänk att man varit så "dålig" en gång i tiden. Här kommer iallafall en liten lista på mina nuvarande mål:

1. Min sits ska bli ännu mycket bättre!
2. Mina händer ska vara stilla i ett läga i princip hela tiden och min blick ska vara dit jag ska rida.
3. Träna MYCKET galoppfattningar och även stärka galoppen i både höger och vänster, dock mest vänster.
4. Försöka få mer bjudning framåt på Wincent.
5. Ta mina hjälper nästan direkt, inte 10 år senare.
6. Börja träna för tränare.
7. Starta en dressyrtävling innan sommarbetet. (bara om jag hittar mitt gröna kort, vill säga -,-')
8. få äääääännu bättre kontakt med wincent än vad vi redan har! :D

Här är alla mina mål för tillfället. Väldigt mycket av det är grejer som jag måste jobba med mig själv för att uppnå. Jag måste hitta ett sätt att få wincent att reagera snabbare på mina skänklar och få honom mycket mer framåt. Min sits är inget som wincent kan jobba med precis, där är också hela ansvaret på mig. Så det är mycket ansvar på mig för att vi ska kunna uppnå mål nummer 7. Men jag är så sjukt taggad på att träna just nu och vill verkligen kämpa! Jag vill, jag kan och jag ska uppnå målen, det har jag redan bestämt! Och jag vet att det finns många mer än jag som har mål inom ridningen, så nu tycker jag att vi alla ska se till att uppnå dom!

Lycka till! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0