let me be your hero

lite roligt att det fortfarande finns läsare även fst vi inte uppdaterar här något längre.
Funderar dock på att börja igen efter en lååång bloggpaua, suget har liksom kommit tillbaka!
Mycket har hänt sedan jag  slutade uppdatera här, speccielt imon hästarna.
Vårvind och jag fortsätter att utvecklas hela tiden, hon är så otroligt bra! Hon har äntligtn börjat muskla på sig
efter många om och men angående hennes mat. Antingen fick hon för lite proteiner eller för mycket vilket gjort
att hon inte kunnat muskla sig på det sätt hon ska.. Men nu äntligen har lottis lyckats hitta rätt med maten och
musklerna har börjat visa sig lite mer. Riktigt kul!













kärlek och respekt!
jag återkommer fall jag kommer fortsätta eller inte, ska snacka lite med sofia!

Kommentarer
Postat av: elin

Fina ni är :D

2012-01-01 @ 18:54:54
URL: http://ryyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0