Rubriker sugeeeeer.

Nu är jag äntligen hemma igen efter att ha gått hela vägen hem från stallet med mamma. JOBBIGT!

Idag så tog jag ett litet kort pass i paddocken med Vårvind, ungefär 30 minuter red vi. Det var riktigt varmt + att Vårvind fska ju fortfarande ta det lugnt, så jag körde på i skritt och sedan blev det liiite trav. Det såg nog inte jätte snyggt ut, men jag känner henne inte som sagt så vi kämpar på!

Jag tror även att Vårvind gillar min kära moder, shit vad bortskämnd hon blev, haha! Hon gick och plocka gräs och sedan gick hon med henne och betade henne på ett ställe där det finns hur mycket fint gräs som helst. Snacka om att Vårvind var lycklig!

Här kommer i alla fall några bilder och ni får tänka på att detta är första gången jag rider henne i paddocken och det gick inte jätte bra. Men som jag lovade, självklart ska ni få se några bilder!

Dagens favoritbild!

fina hästen.

 

/ Lisa


Kommentarer
Postat av: fredrika

fina ni är Lisa!

2011-08-13 @ 00:06:41
URL: http://weliveourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0