bloggtorkaaaaaaa -,-

Åhhh, detta vädret gör mig deppig och får mig att inte vilja göra något, och idétorka får jag också.
Har ingen ning om vad jag ska blogga om.

idag gick ridningen dåligt. Red ut med Linda och Smari och hon var över pigg och ville inte lyssna, dock berodde det förmodligen på att hon tyckte det var roligt att rida ut med någon + att hon hade fått något nytt foder som gjorde att hon blev piggare. Som tur va så ska lottis byta foder igen eftersom att Vårvind inte riktigt tyckte om det. Detta passet är i alla fall glömt.

Idag kommer ju Wincent hem, dock missade jag honom så jag får träffa honom i morgon. Jag längtar!

haha, snacka om blogg torka...

Gaaaaaaaaaaaaamla bilder på puff, hehe

 

/lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0