5 ovärda sanninger om mig./ Lisa

1. Jag är helt välrdelös på geografi (och jag menar det verkligen, liksom hur många tror att New york ligger i England när man ska börja 9;an? förmodligen inte så många..)
2. Jag älskar salt!
3. Jag är oftast väldigt glad som person.
4. Jag har jätte svårt att säga nej!
5. jag ska till biblioteket idag...


Hahaha, sanningarna är helt ovärda egentligen men som sagt, jag har blogg torka...
Tror jag också börjar med den där listan som Sofia håller på med, Som hjälp på traven.

Idag ska jag i alla fall till stallet men tror jag åker dit lite senare. Sista dagen med Trident, fett skänt om jag ska vara ärlig! Att mocka 3 boxar är inte kul, en räcker! Men som ni ser på sista sanningen så ska jag och min kära moder till biblioteket först, haha... Jag har lovat henne, och jag behöver något att läsa + att jag måste tanka på mitt busskort.

IDAG SÅ SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA PUFF, DET STAVAS L Y C K A!

/ Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0