trött på detta!

Något jag är trött på är att läsa om så mycket SKIT som det skrivs på många bloggar.

Jag är så otroligt trött på att läsa om att Linn på dressyrmupparna köpte en begagnad jacka, Linns blogg går bättre en Gennes, Ingrid är för lång för sin ponny och Isabella pikar hit & dit på sin blogg?!
FÖR VARFÖR VILL MAN VETA SÅNT????
So what om Linn köpte en jacka till hennes mamma för 1500 eller 700? Eller att Linns blogg går bättre än Gennes, vem satsar mest egentligen? För Ingrid rider ju verkligen Claudia obalanserat? & Isabella som bara står upp för sina åsikter!

Jag fattar om man skriver om sin åsikt & det är inte problemet med att fok klankar ner på varandra (även fast det inte är okej...). Det är det att folk skriver så mycket SKIT för att få andra att hålla med dom.

Ett inlägg som jag senast läste då, varför spelar det någon roll om det är begagnat eller inte?
Måste man verkligen skriva ut, spelar det någon roll eller? Det är ju ens egna val?!

Otroligt rörigt inlägg men var bara så sur, haha!



Kommentarer
Postat av: ylva

så är det faktiskt, det finns det inga roliga skvallerbloggar som skriver skvaller utan att vara elaka eller säga sånt som alla redan vet men ingen bryr sig om...

2012-01-18 @ 21:51:59
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0