tips

Måste tipsa om en bra sida för er som kanske vill ut och hoppa lite clearrounder/pay and jump.
Man söker efter vilka distrikts man vill tävla i och så kommer alla pay and jumps upp och man väljer den som verkar passande.
En bra sida som jag och Camaro kanske komma starta upp med. Bara ut och hoppa en clear round eller något sånt!

Sidan ---> http://payandride.se/



Kommer ihåg min och Camaros första clear round eller pay and jump (vad man nu väljer att kalla det :p).
Var på styrets gård, min första "tävling" med Camaro.
Hoppade först 30 cm (haha). Fick faktiskt ett stopp på ett hinder, dock var det för att vi typ kom i aslångsam trav på det för vi kunde inte hålla galoppen...
Men jag var såklart jättenöjd.
Sen valde jag då att hoppa en till 30 cm klass. Då fick vi en clear round, woho! Då var jag stolt ;)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0