saknar hästryggen

Ni anar inte hur mycket jag saknar att rida. Vill bara hoppa upp på Camaros rygg och galoppera iväg, haha kanske inte riktigt..
Det jag kommer vara rädd för är väl att det händer samma grej. Alltså att jag flyger av ännu en gång och skadar ryggen...

Han är ju bockig av sig och just nu är Camaro så otroligt stark i sig själv och kroppen, även i huvudet. Han liksom har sån jävla kraft när han bockar, helt sjukt.
Får väl bara hoppas på det bästa när jag flyger av för jag vet att jag kommer flyga igen, haha.

Något jag inte heller vill ska hända är att jag blir rädd för att ramla av, alltså att jag mesar till mig. Jag orkar inte med mig själv om jag ska vara rädd för att ramla av.
Får väl kasta mig själv av några gånger så jag fattar att jag inte kommer dö, hehe...

Nä men jag kommer ta det som det kommer, alltså blir jag rädd för att ramla av kommer jag göra något åt det helt enkelt.


/Sofia

Kommentarer
Postat av: Pernilla Svenäng

BAJSUNGE

2012-01-07 @ 15:42:35
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0