Göteborg horseshow 2012

Här är lite utav det som jag kommer kolla/leta efter på horseshow 2012. Nu kommer jag säkert inte köpa alla dessa schabrak då dom är såppas dyra och jag kommer inte ha så mycket pengar med mig...
Men köper det som jag faller för så får jag se om mamma kan köpa något ;)
Eller så blir det att mamma köper något till mig, om hon är snäll..

1. Ett tävlingsset eller schabrak.
Gärna Anna Scarpati men det är så galet dyrt och har nog inte lust att köpa ett schabrak för 700 kr. Så blir nog något annat men snyggt ska det vara iallafall, gärna luva också.

2. Turkost schabrak
Märke spelar ingen roll, bara det är blått/turkost

3. Mias paddar

4. Ett schabrak och gärna benlindor från BR.
Färg spelar inte heller så stor roll, kommer köpa det som jag tycket är snyggt!

Sen kommer jag leta efter ett billigt hackamore och gärna ett treadstone träns.
Herregud, kommer aldrig ha råd med allt, haha :( Fast det kommer bli att jag typ kommer hem med.. ett pannband :(

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0