Gårdagens promenad med C

Igår gick jag och mamma en promenad med Camaro, första gången jag gick "långt" med honom.
Han är så go mitt lille hjärta ;)

Men märker verkligen att han är väldigt uttråkad, han blir ju sån när han inte får gå ordentligt, just nu motioneras han ju typ 3-4 dagar i veckan.
Han biter och slickar verkligen på allting, konstig är han..
Sen så är det ju inte bra för hans patellaupphakningar när han inte får gå ordentligen för hästar som har den ska igentligen röra på sig varje dag, även fast dom inte rids hårt så ska dom igentligen gå en promenad även fast dom har vilodag.
Men just nu har vi inte möjlighet till att ha det så för Camaro, men det är bara 3 veckor kvar sen får jag säkert ta ut honom när jag vill. Awesome!

Två bilder från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0