ett gammalt inlägg

----> http://slponny.blogg.se/2011/january/dissar-hissar-ridhjalmar.html#comment <----
Ett inlägg som jag dissar & hissar hjälmar, ska ta upp det och berätta om min åsikt har ändrats!


Uvex hjälmen
Min åsikt då: tycker den var otroligt ful, skulle aldrig köpa en sån, jättekort skärm, lufthålen ser ut som flugögon.
Men så kollade jag runt och tyckte vissa var rätt fula men gillade dom fortfarande inte.


Min åsikt nu: Står fast vid min åsikt, gillar den verkligen inte. Det är inte så att jag tycker många är fula i själva hjälmen men jag gillar inte hjälmen. Själva formen och designen är svin ful!
Skulle fortfarande aldrig köpa en sådan.
Skillnaden då och nu är väl att då hittade jag några snygga, nu tycker jag ingen är snygg.
No hate till dom som har den :)







Gpa hjälmen
Min åsikt då: Tyckte inte den var ful men antog den var skön på sommaren. Absolut ingen hjälm jag skulle köpa, den var ingen favorit hos mig.
Sen tyckte jag den var alldeles för dyr för den designen som inte var speciellt snygg.

Min åsikt nu: Tycker den är riktigt snygg på nu, den ser liksom cool ut, tuff typ.
Skulle inte köpa den själv tror jag men skulle inte tacka nej till den.










John whitaker/Charles owen
Min åsikt då: Dom flesta dom läste vårab blogg då visste nog att jag avgudade den. Jag ÄLSKADE denna hjälmen!

Min åsikt nu:
Älskar den fortfarande, har ju en nu.
Ångrar inte en sekund att jag köpte den, värt x 1000!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0