Dagens shopping

Idag åkte jag och mamma till svensk ridport, hade ju 1400 kr i presentkort. Provade först röda ridbyxor men det var massa vel där för jag visste inte riktigt om jag ville ha oskodda eller skodda ridbyxor men bestämde mig sedan att jag ville ha oskodda.
Dock föll inge röda brallor mig i smaken men det slutade med att jag köpte ett par bruna istället.
Sen hade jag 600 över så då köpte jag ett schabrak också x_x

Sen åkte vi till börjes, fick med oss ett vintertäcke som vi ska prova och stövelhängare också :)


HV polo schabrak 



Whitaker ridbyxor



Bucas Vinter täcke - ska prova det imorgon på honom och hoppas att det ligger kanon :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Pernilla Svenäng

jag kan sen oxå ta över dom ridbyxorna!

2012-01-07 @ 16:52:27
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0