mitt/mina favorit... #1

Lägger upp bild och skriver ngt som det :) (tidinställt)

Mitt favorit schabrak

b
lä, svår. Men det får nog bli mitt Jw Schabrak.
Otroligt mukt, snyggt, stilrent.

Har bra passform.

I love it :D















Mitt favorit träns.


H
ar fyra olika träns men det blir faktiskt det från hööks!
Snyggt, enkelt.
Mjukt.

Me love.

Faktiskt så är det ett riktigt bra träns för att komma från hööks, och speciellt priset :D
Iförsig illar jag hööks träns (a)



Mitt favorit pannband


Lätt mitt WB swarovski pannband.

Me looove. Camaro är fettt fin i det (L)


 

 


Kommentarer
Postat av: » l i s a - lisalalarsson.blogg.se «

du skojar med att tränset är från hööks? gud, det var ju jättesnyggt!

2011-06-16 @ 18:34:56
URL: http://lisalalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0