JAG VILL HA;!



... JAG VILL HA!
har börjat känna att randiga ridbyxor är tråkiga och känns lite för barnsliga? Så nu vill jag ha helfärgade och det är så färgerna på bilden jag vill ha. Önska man var rik... Men dock kommer ridstövlarna vara mina imon snar framtid och det känns bra!

De bruna ridbyxorna skulle varit till mitt oranga schabrak eftersom att den kanten på schabraket är brunt, och jag känner att det blir för mycket med oranga byxor till. Dock skulle jag gärna viljat ha en orange tröja i samma färg.

De svarta ridbyxorna skulle varit till princip allt. Svart passar till nästan allt så det skulle jag haft bara en helr random dag.

De mörkblåa skulle varit till mitt schockemöhle schabrak och mitt röda schabrak med blå kant. Skulle blivit fint. + att jag älskar mörkblått!

beige vill jag ha bara för att det är snyggt. Det ser stilrent ut och man kan ju ha det till mit vita schabrak och sen när jag bara ska rida random? Det är ju faktiskt inte så att jag orkar matcha varje dag (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0