hästledig ^^

Mamma tar Camaro idag så jag fick vara hemma och plugga lite, blev dock inte så mycket plugg... :O
Han får iaf vila idag som ni förstår, imon kanske det blir lastträning och antagligen lastträning på lördag med Michaela.
Sen har jag även planerat in en hopptävling på Himledalen om ca 4 veckor, fast det kanske jag redan har berättat? :)

Iaf så va det helt aweeeeeesome väder idag, helt grymt. Hade mina vår skor och har även plockat fram jeansjackan :D HÖRDE SEN ATT DET SKULLE SNÖA IMON?!?!??!

Okej, sitter och svär som inihelvete.
Här kommer den uuunderbara väderprognosen för veckan :@@@@@
DÖ SVERIGE; DÖÖÖÖ !!

IMON                 TORSDAG            FREDAG       LÖRDAG           SÖNDAG


fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan
JAG VILL HA VÅÅÅÅÅÅR,, NUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATAHATA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0