dålig blogging.

Kommer inte kunna blogga idag heller antar jag.
Har ingen data eftersom min apbrorsa har den...
Seriöst, typ dödar hnm ! Lånar min andra brors data just nu och den ska hna ha sen så ah...
tyvärrtyvärr.
Hopptränade iaf idag. Det gick väl bra. Camaro hoppade som vanligt som en gud medans jag satt och flängde runt om en kossa. Blä.
Vill inte änns åka till himledalen v13 men får se hur edt blir. Kanske kan åka om mamma låter mig åka på dressyrtävling v16...
Dressyr i mitt <3
Hopptävling lockar inte lika mkt som dressyr. Jag har blivit knäpp ;(
jaja, jag sög idag helt enkelt och jag blir så jävla sur på mig själv.
Camaros betyg: 5/5
Mitt betyg: 0/5
Jag lovar, så kass va jag :((

Kommentarer
Postat av: Adina

Ajdå.. Jag antar att du inte var så dålig som du säger.



PS: Läs igenom inlägget innan du publicerar, det var massvis med stavfel = inte OK. :) Annars tycker jag ni har en bra blogg, men att läsa igenom inläggen och lägga ner ett par minuter extra skulle höja kvaliten :)

2011-03-17 @ 17:42:19
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0