Dagens Ridpass + Lastträning

Sådär, nu kan blogga ordentligt!

Idag red jag ut, Han var pigg som vanligt vilket var väldigt skoj.
Gjorde inget speciellt, han blev välidgt stark där ett tag så då galopperade jag, sen skritt. Sen Galopp, sen skritt :)
Han skötte sig bra! Så jag är nöjd.


Sen så lasttränade vi honom idag också.
Han bara gick rakt på. Så himla duktig. Sen lastade vi av, sen på igen, sen av, sen på igen.
Så stog han där inne. Vi stängde igen och mamma som aldrig kört transport körde fram transporten typ 10 meter sen lastade vi av. Sen parkerade hon transporten också ;) Jag förklarade hur hon skulle köra och hon gjorde som jag sa, haha. Jag kunde det bättre än henne ;)

Ska fixa inlägget nu hur vi ska göra med Camaro :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0