dagens ridpass

Misstolka inte mitt förra inlägg, jag var sur och grinig. Men sen visade det sig att jag såg fel på klockan, min mobildklocka var en timma före så ah. Men det löste sig ;)
Nu har vi en transport iaf.

Idag red jag i paddocken, hoppade med honom.
Värmde upp, kolla så han kändes frammåt och så. Det gjorde han, han var hur mjuk som helst och jättego att rida.
Hoppade lite, han var lite seg. Men när jag började att komma igång lite mer med honom så kändes han mycket piggare, haha.
Hoppade någon oxer, räcke och kryss. Han hoppade jättefint.
Tillslut låg räcket på 1m oxern på 75 och krysset på typ... 30 ;)
Så jag är jättenöjd med honom.

Dock glömde jag minneskortet till kamera (!!!!!!!!)
Men mamma tog kort och filmade med mobilen så det kommer i ett annat inlägg :D

Kommentarer
Postat av: Adina

HAHAH! ;) Allting löser sig, eller hur? :) Då behöver man inte bli lika arg som det blev igår, det blir inte bättre för någon isf :)

2011-03-20 @ 12:52:09
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0