Matchande outfits

Jag tror att alla inom hästvärlden älskar att handla nya grejer till båda sig själv och hästen? De flesta älskar att sitta och knåda ihop outfits som man önskar att man hade. Själv älskar jag då självklart att handla hästgrejer, men det jag gillar mest av allt att handla är nog Schabrak, och benlindor.

Enligt mig gör ett matchande schabrak och benlindor en hel outfit!
Det hela ser välorganiserat och prydligt ut och hästen ser vådad och fin ut. Visst kan det vara ltie jobbigt att man alltid ska matcha och hålla på att linda och greja, men visst är det ganska kul när man sedan står där och kan beundra resultatet? Haha, det är i alla fall det jag tycker är hela grejen, att sedan stå och beundra hur söt ponnyn/hästen ser ut!

3 bilder på Wincent outfit han har haft några gånger ;


Wincent i sitt BR sätt.


Wincent i blått schockemöhle schabrak , vita BR lindor och silvriga Catago boots.

Wincent i något blått schabrak och ett par blåa benlindor från hööks.

Jag har vit outfit också, men vill gärna ha röd, rosa och ljusblå av benlindor och schabrak, menmen, allt kostar tyvärr pengar "/

// LIsaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0