Svar på tal.



Svar: Känner egentligen inte att jag måste svara, men ni NH människor lär la tro att jag är helt retard fall jag inte gör det. Visst jag är inte jätte smart kanske, men inte riktigt så dum. Självklart vet jag att NH är ganska mycket mer än bara rida utan träns och sadel och hela paketet, men jag menade inte bara att rida löst utan jag menar att jag inte förstår charmen med något imon NH. Det är verkligen inte min grej och jag har alldeles för dåligt tålamod för att kunna hålla på med sådana grejer då jag vill att hästen ska fatta direkt, och det lär den ju inte göra. Man måste ju liksom lära dom och mitt tålamod räcker inte så långt. Hoppas ni förstår lite utav det jag vill få fram? Blev lite rörigt kanske, haha.. Och gårdagens inlägg var inte speciellt seriöst, så det var lite ironi i det jag skrev också.

/ Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0