märkessaker lr inte?

OBS glöm inte frågestunden klicka häääär för att komma till den, STÄLL EN FRÅGA :D<3

Måste man ha massa märkessaker för att ha en snygg outfit.
Tycker vissa människor överdriver alldeles för mycket med dedära. Varför slösa flera undra på ett Scapa schabrak när man kan hitta en fint schabrak för kanske 200.

Kan man inte ha en snygg matchande outfit med icke märkessaker?
Det finns massor utav fina saker som är billiga OCH snygga!

Jag klagar inte på dom som rider och andvänder märkes gejer, jag klagar på dom som tror att dom är bättre en andra ryttare för att dom rider runt med märkesgrejer.

Själv äälskar jag kingsland, gillar även JW gejer, men bara för det betyder det inte att jag måste tävla med det. Jag tex ska köpa ett snyggt schabrak som jag hittar från Horze och till det köpa hööks röda stigbyglar för jag vet att det kommer bli snyggt.
jag älskar att matcha, och varför inte göra det med billiga saker?
 Slippa slösa så himla mycket pengar på 200 schabrak som endast andvänds på tävling?!

och vem bryr sig så mycket på hur man ser ut? Är det inte helheten man ska tänka på? Hur hästen och ryttaren fungerar, går in och hoppar en bana o kommer ut och är skitnöjd? Det är sånt man ska tänka på, inte så himla mycket på hur man ser ut!
Men eftersom jag tycker det är jätteskoj att matcha kan man göra det. Men allt måste inte vara märkessaker.
Det funkar utan också.

Så skit i om andra kollar ner på dig för att du inte har alla dessa snygga märkessakerna.
Stå upp för dig själv och tänk på dig och din ponny istället! Det betyder så himla mycket mer! :D

Okej, det låter som jag hatar märkessaker! Det gör jag veeerkligen inte x)
Men låt ingen kolla ner på dig fr att du inte har märkessaker! :D

/Sofiiiia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0