swarovski <3

kom precis på hur sjukt mkt jag vill ha ett swarovski pannband .
sjuuuukt snyggt !
Wincent har ju ifs redan ett blingat pannband men det är oäkta och det syns faktiskt ganska tydligt
och det stör mig fett mycket men palla köpa ett pannband för typ 1000 spänn?
fast det finns ju sjuukt snygga färger och mönster och alllt.
Om jag hade haft ca 1000 kr liggande i någon byrp hade jag lätt köpt.
Tyvärr har jag ju inte det...



här ser ni skillnadsbild. Visst, kanske inte jätte tydligt och jätte snygg,
men hehe , den funkar. Jag tycker iaf man ser skillnad.
Speciellt på dn översta bilden på MR W ;)

och när jag tänker på allt jag vill köpa längtar jag fett till gbg horseshow..
TAGGATAGGATAGGATAGGA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0