outfits.

Ledsen för såhär sent inlägg en lördag men jag har haft en huvudvärk som inte
villat släppa fören nu.¨


hade ingen häst idag men imorgon blir det att morgonfodra tillsammans med anette
(wincent och sonys ägare.) tidigt, haha :D

förut när jag var inne på datan lyckades jag på något vis hamla på hööks hemsida.
konstigt. Men när jag var inne där och tittade runt så såg jag att hööks har faktiskt ganska
dåligt med matchande grejer. Asså som typ schabrak och lindor/benskydd i samma färg?
Dom säljer röda schabrak men det finns tex. bara vinröda lindor. Hur snyggt e det lixom?
aja, jag hittade iaf nååågra grejer som passar ihop. Dock orkade jag bara göra tre
stycken outfits i collage. Gjorde bara lite snabbt i picasa eftersom att jag inte har PH
på lånedatan.

Mörkblå outfit. Tror ni kan gissa vilken färg på benlindorna jag menar.
Tycker sj'älv att mörkblått är gör snyggt och passar wincent otroligt bra!
benlindorna ha jag redan och ´schabraket tänker jag inte ens köpa. Vill a ett annat
därifrån :)


Grönbrun outfit. Hmm, vet inte riktigt vad jag tycker om denna.
tror inte det är något jag hade köpt till wincent direkt.
Men på häsar det passar kan det nog vara snyggt ((:


Grå outfit. Måste säga att jag faktiskt gillar schabrket. Synd bara att det inte finns i dressyrmodell.'
Detta är en outfit jag skulle kunna tänka mig att ha men jag är inte så säker på om wincent
ser bra ut i grått. Har faktiskt aldrig provat.

Imon kmr det ett roligare inlägg eftersom att jag kanske ska rida sony för andra gången.
så ja kmr skriva om hur det gick. det får ni inte missa. hhaha ;))

/// LISaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0