Dissar & hissar ridhjälmar

Dissar & Hissar ridhjälmar i detta inlägg.
Kan säga att det funns undantag för dom, vissa kan se snygga i dom tex om jag dissar dom :)




UVEX hjälmen, fyfaaaaan vad ful ful den är ! Skulle aldrig köpa en sån.
Ser ut som en flughjälm lr ngt, HAHA ! :(


, skulle inte köpa en sådan dyr hjälm när den inte är spec snygg. Dock säkert skön på sommaren och kan vara snygg på vissa men för dyr och inte så snygg!
Nää, verkligen en diss.
Ja menar, kolla på den, jättekort skärm, lufthålen ser ut som flugögon

Sen kan jag dock tycka vissa är rätt snygga (a) Nu när jag kollat runt, men fortfarande en diss!

Priset ligger mellan 1299 kr och hemska 7499 kr!
















GPA Ridhjälm. Alldeles för dyr för den inte så snygga designen!
nää, lr säkert jätteskön på sommaren, men den är inte spec
snygg. Lr kanske på vissa men ingen jag skulle köpa, BLÄ !


Dessutom ligger priset runt 6000... USCH!














Charles Owen/John Whitaker
Min älskling. Klart jag hissar den, snyggast i världshistorien. Passar till både hopp & dressyr, snygg design. Helt okej pris och säkert otroligt skön, dock varm på sommaren. MEN ÅÅÅH, VILL HAAA !
Säg ngt som är fult med den lxm, nä. Fifan va snygg ! HISSHISSHISS!!!

Priset ligger runt 2-3000 :)











/Sofiiiia :D


Kommentarer
Postat av: Jessica Petersdotter<3

GPA är faktiskt grymt sköna, jag har en sådan + en Back On Track EQ2 MIPS som jag äääälskar! :D

Gillar JW också, men vill inte köpa det eftersom den bleks något otroligt i solen, det är inte lite,utan den blir typ ljusgrå :( men grymt snygg! :D

2011-01-17 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0