DISS

hemskt ledsen för att inlägget kmr såhär sent. sent och sent men ahhh.
red ju wincent idag iaf,
kan säga att jag seriöst inte ville hoppa av. För en gångs skull frös ja inte nånstans, inte ens om tårna !? :oo
tro det elr ej men det är sant ! Iaf wincent var underbar, även om han va rädd för allt.
Men han hade ett fint tempo för att heta wincent och vara världens lataste. finns inte så mkt att skriva eftersom att vi bara red ut. men ja kan säga att de va bra och kul. Speciellt galoppen !

nu tänkte ja dissa en liten grej här eftersom att det inte blev något igår.

DISS; Jag dissar ......


jag tycker det är gör fult. JAg tycker verkligen itne det är sött någonstans.
Inte ens på en lite A elr B ponny. Usch. Jag skulle aldrig ta på någon häst allt
den där skiten. Ta inte illa iupp ni som tycker om det.
Jag tycker verkligen inte om den blåa färgen. Den e skit ful >.<

dock har jag inget emot ljusblått av en annan färg elr va man säger ?

okej , ganska dåligt exempel men det var de enda ja hitta eftersom att ja inte palla leta så
noga. Denna ljusblåa färgen tycker jag är helt okej . Jag tycket t.o.m om den .
kanske inte just den på bilden , men ni hajjar poängen ? JA ska faktiskt försöka hitta
ett ljusblått i ungefär denna färgen på horseshow och sen lindor i samma färg :)

men aja , de va min diss. Hoppas ni haja för det blev ett rätt rörigt inlägg typ ?
aja , ni får ha en trevlig torsdag. Själv ska ja ligga i min säng och typ dö av trötthet.
shit asså .

aja , kraaam

// lisaaa


Kommentarer
Postat av: Vicki :D

Jag har ljusblåa i snygg (ljusblå färg haha) och ska köpa ett matchande schabrak på horseshow :D

Vi kan ju leta tsm på horseshow om vi ses haha (y)

2011-01-07 @ 00:02:10
URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/
Postat av: paryaa

fatta ingenting XD

2011-01-07 @ 14:13:28
URL: http://paryaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0