Dag 1 - Presentera mig och min häst








Mig -
Heter ju Sofia, är 13 år. Jag typ beskriver mig själv som.... kort? Haha, asrolig, bäst grymm. Nä skämta.
Mina mål inom ridningen är att typ verkligen satsa på ridning. Gå så långt jag kommer, ge allt för det lixom !
Jag älskar godis & läsk, cola är det bästa jag vet. Något jag försöker sluta att äta och dricka var och varannan dag... ehehe, det ruinerar mig... ;( Aja, finns inte så mkt att berätta :p




















Camaro
6 årig lite C ponny (132,6) Har jag på foder för utbildning typ.
Duktig liten ponny som passar som allroundponny. Älskar att göra det mesta. Visar det han vill och är väldigt glad och duktig av sig :)
Världens finaste!
Han älskar att komma ut i skogen och hoppar med en otroligt fin teknik. Stannar sällan på träningarna. Hoppar det man styr honom på :D
Fin inom dressyren också. Fint steg, kan sidvärtes, öppna, sluta osv :)

Min bebis<3


















/SOFIIIIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0