ridbilder + dagens outfit


min briar <3


ner med hälen lisa!

min sits är inte så bra, men wincent's steg är muuuuuuuuuums!
Checka bakbenet ! :D

måste verkligen träna på mina händer...
men wincent är mums :D

måste även träna på blicken!
hela min sits och wincent och allt kommer bli mycket bättre då ..

Puff är söt på bilden (aa


tänkte inte visa galoppbilderna men tänkte att ni skulle få se en iaf :)
I vänster varvet tog vi inga bilder för jag är ostadig i väntervarvet och wincent är också
det så det blir lite skevt..


han är ganska duktig på att trampa under sig tycker jag allt :R

jag rider dåligt på bildern och wincent går inte kanon fint,
men på något sätt gillar jag bilden ändå (a

Briar <3

jag har enormt glappande tygel, men bilden är fett söt !
och wincent går rätt fint ändå, även fast tygeln glappar (:


DAGENS OUTFIT



Träns: Hööks.
Pannband: Hööks (det som sofia snackade lite längre ner. Dock har mitt 4 långsidor elr vad man säger?)


Benlindor: Hööks.


schabrak: Joannas schabrak, men tror det är från horseshow förra året? (:


Ländtäcke: ingen aning om vart det kommer ifrån.
Sadel: Stübben





Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

Aww, finisar!! :DD

2011-02-19 @ 23:39:49
URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0