Göteborg horse show 2011

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT för att jag inte bloggat något :oo
Men horse show tog all min tid.. Men nu är jag tillbaka med massa härliga bilder, MOHAHA :D
Tänkte att jag lägger ut bilder på grejerna jag köpte igår i detta inlägget och wincent
i sina oranga grejer i detta och så gör jag direkt efter detta ett nytt inlägg med bilder från
horse show! :D jag är gör smart asså.

Fick inte köpt så mycket igår jag heller..
Några röda lindor hittade jag inte som var i samma färg som mitt schabrak tyvärr.
Så det blir till att åka till hööks någon dag nu snarast och köpa ett par röda (:
Wincent kommer iallafall bli sjukt snygg med allt som jag köpt nu under helgen! :D


silvriga boots från catago. Var bara tvungen när jag såg dom. han kommer bli aaas snygg!

vita lindor till hans svelandschabrak. (:


här ser ni honom , :D
tyvärr fick jag ingen bättre bild än den här -,-



(wincent gilla inte blixten.)
pannbandet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0