fett kall dag.

Kom precis hem från stallet och sitter just nu med höög dunkande musik i öronen!
jag älskar spotify, kan inte leva utan !

idag red jag iaf bååda hästarna.
det var fett äckligt väder, det blåste massa och snöa, usch!
menmen, hästarna hade vilat dagen innan så det vara bara att ta på sig
varmt och ge sig ut!

började iaf med Sony, trodde han skulle varit väldigt pga vilan dagen innan, blåsten och allt, + att det
hade blivit vel med morgonfodringen och allt.
men iaf, red ut med jennie och kidden och det gick kanon!
Sony skötte sig kanon bra. Dock har det blivit isigt igen så vi trava typ bara
pytte lite :((
men kändes ändå bra och kul (yy

Med Puff ( wincent )
red jag oxå sporred med men det var feeeett kallt så jag och wille vände efter lite mindre än halva.
hihi, puff va ganska seg men ändå amazing, som alltid!
maha, ja äääälskar lillaaa puffsson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0