Dag 06 – Hoppning med egna åsikter

Åh, jag älskar att hoppa. Flyga över hindrena och tjoho. Det ger mig lite frihet, det så riktigt kul.
Hoppning tycker jag man ska göra med måtta, det finns folk som hoppar bara seriöst hela tiden. Jag hopptränar en dag i veckan vilket jag tycker är riktigt bra. Det tycker jag är bra för hoppning sliter på hästens ben och det kan lätt bli överansträgning om man hoppar för mycket!
Även skador och massa sånt...

Jag tror dom flesta hästarna tycker det är kul att hoppa, Camaro tycker det är riktigt kul. Han ääälskar att hoppa skogshinder så jag ska prova att tävla något sånt någon gång.
Åka på något träningsläger eller något. Oj, kom bort från ämnet O.o

Hoppa med måtta och det ska vara kul, :)

favvobilden :)
hindret är på 90 och han har knappt dragit upp benen, han är bäst min bebis <3

/SOFIA

Kommentarer
Postat av: Elvira

snyggt! :)

2011-08-17 @ 23:41:59
URL: http://elvirawiktorsson.devote.se
Postat av: Anna

hihi, stolt fotograf ;)

2011-08-19 @ 01:36:51
URL: http://macroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0