Himledalens RK LD+LC

Var ju som sagt och tävlade igår på Himledalens RK.
Måste säga att lastningen gick huuuur bra som helst, han gick rakt på. Kunde till och med lasta honom mellan klasserna och han typ flög på. Haha.

Red fram honom, han hoppar som en gud som vanligt ;)
Han vart jätteduktig, spänd dock.
Kommer inte på banan och han typ wtf?!
Stänger av och lyssnar inte på mig som vanligt. Får ett stopp på ett plank, han fjanta sig lite. Men vi kom runt. Inte nöjd med rundan egentligen eftersom han bara stängde av, men han var väl duktig :)

Sen ger vi honom kraft, låter honom stå i transporten eftersom det var lagklass emellan.
Sen rider jag fram honom och han är typ jättepigg, haha.
Han bocka på framhoppningen O.o
Sen går jag inte på banan och han är knappt spänd. Börjar hoppa och han känns helt ASBRA!!
Han tvekar inte en ända gång men sen på linjen kom jag nära på ett och då blev det ju fel med galoppsprången emellan, JAG SKULLE HA KORTAT HONOM DÄR! Så då rev han eftersom det blev helt fel. SÅ det var mitt fel. Sen hoppar han nästa hinder jättehögt över och titthindret som jättemånga rutinerade hästar stannat på.

Så sjukt nöjd med denna rundan. Det var LC, 80 cm.
Min duktiga ponny :D


film kommer seen :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

naww va söt han är :)

2011-04-03 @ 15:26:14
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0