Tävlingar Våren 2012

Kommer skriva om hur jag tycker och tänker om hur min och Camaros tävlingsäsong ska se ut nu våren 2012.

Jag hoppas, verkligen hoppas att jag får komma igång och rida senast vecka 7.
Jag kommer få gå utan min "ställning" vecka 5 för då ska min fraktur i ryggen vara läkt men sen måste jag stärka ryggen och allt. Men en mardröm är att doktorn säger att jag inte får börja rida förrens vecka 8-9 typ. Inte för att jag tror att det kommer bli så men dom vill ju typ alltid vara på den säkra sidan.

Whatever, skit samma. Vi säger att jag får börja rida vecka 7. Då ska jag och Camaro försöka komma tillbaka så fort som möjligt, alltså han har ju knappt tappat några muskler alls. Tjockat på sig lite men det är inte hela världen. Så helst vill jag kunna starta vecka 10-11, dock tror jag inte det kommer gå så kanske 12?
Det kommer jag ta som det kommer eftersom jag har ingen aning om hur det blir än så länge! Får se när vi kommer det och när jag har vart hos doktorn och allt sånt :)



Vi kommer starta upp tävlingarna med att hoppa LD & LC, kanske åka på någon clear round för att komma in i det igen.
Få felfria rundor först och främst, det är det viktiga. Att komma runt banan utan några fel.
Vägringar finns på på den höjden, om man inte kommer helt fel då, hehe.
Rivningar har jag alltid tyckt varit okej liksom. Inte riva hela banan såklart, haha men ni fattar.



Om det nu blir så att vi ligger stadigt på denhär nivån kommer jag satsa i LC och förhoppningsvis kommer jag kunnda hoppa LB vilket jag verkligen hoppas.
I LBn så kommer all fokus bara ligga på att komma runt banan utan några vägringar och utan osäkerhet.



Det är väl lite så jag tänker, och att han ska tycka det är kul. Kommer inte satsa förrens han känns säker i själva klassen liksom.
Okej , inte för att han är osäker på 70 cm, HAHA. Men ah you get it!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0