något jag ångrar...

... är att jag aldrig tog hem och provade denna sadeln på Camaro.

Komihåg att jag satt & kollade på dressyrsadlar, så hittade jag denna. Det bara kändes som att den skulle ligga bra på honom, så jag bestämde mig för att när vi väl skulle leta efter dressyrsadel så skulle jag och mamma kolla på den.

Men glömde av det när det var dags att kolla på dressyrsadel, åkte ju till sv. ridsport istället och hämtade hem två stycken där ifrån och den ena låg bra på Camaro så valde den. En zaldi blev det.
Är ju nöjd med den, verkligen! Men hade kanske gillat den andra mer :)


N
ågot jag måste börja tänka på är att inte ha så bråttom när jag "fattar beslut". Alltså Camaro tänkte jag inte ens över, men han är det bästa beslutet jag tagit iofs, men iallafall.
Sen när vi letar ny polle ska jag verkligen provrida många tills jag hittar den perfekta, vet precis vad jag vill ha för ponny sen :)

Kommentarer
Postat av: trulsa

Okej , super fin var den ! :)

2012-01-15 @ 09:26:55
URL: http://teamgpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0